Pälsglans...

• Hästvård
  • Trådstartare Trådstartare Kenaz
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 117
Jag använder bara pälsglans i svansen för att den inte ska bli så tovig osv. så jag har ingen aning. Men hur är det med oparfymerat sköljmedel då?

aha.. foxfire menar du.. mm den e skita bra... sen den andra oranga flaskan .. de står still .. men den e oxå super..

mm.. å den kladdar inte ett dugg.. å de sitter kvar länge.. min geggmaja har legat å gosat med leran i ösregnet hela dan idag å igår men de sitter ändå massvis kvar i svansen så ja kunde dra borsten uitan att fastna nästan idag..

Liknande trådar

Hästvård Det går ju åt en del pälsglans så jag tittar om det går att göra eget för att minska utgifterna. Är det någon som gör/har gjort som har...
Svar
2
· Visningar
424
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
889
Senast: TinyWiny
·
Hästvård Jag har i flera år funderat på att testa kula i livmodern till Nelly, och frågade veterinären idag kring pris osv. Men jag skulle gärna...
Svar
1
· Visningar
276
Senast: MiniLi
·
Hästvård Jag pratade med två veterinärer på kliniken när jag var där för Barkas senaste ultraljud. De kunde båda tänka sig att problemen vid... 2
Svar
20
· Visningar
1 808
Senast: sorbifolia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka