Pälsglans?

Centaur

Trådstartare
Kan man ha pälsglans på hundar? :idea:

Min collie har lätt för att fån tovar bakom öronen och han tycker det är supertråkigt att bli borstad så det ar svårt att få honom att sitta still med huvudet så man kommer åt och får kammat ordentligt.

Kom att tänka på att man kanske kunde spraya pälsglans där så kanske det inte tovar sig så lätt?

Sv: Pälsglans?

Menar du pälsglans ämnad för hästar?
Vet inte om man kan ha det på just hundar, men varför skulle man inte kunna ha det, tycker man ju.:p

Vet iaf. att det finns spraybalsam till hund, tex PCL Dog&Cat. Har själv det till min långhåriga hund och det funkar kanon.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar efter ny hund då jag tyvärr är hundlös och efter många år med vinthundar (greyhound och saluki) börjar jag nu kolla utanför... 6 7 8
Svar
144
· Visningar
6 892
Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 160
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 629
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 169
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCXIII
  • Dejtingtråden del 38
  • Kriget i Ukraina, 2023 -

Hund, Katt, Andra Djur