Paneldiskussion om Klassisk Dressyr!

• Ridning
  • Trådstartare Trådstartare marer
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 17
  • Visningar Visningar 1 658
M

marer

Såg i nya nr av ridsport att det på en hästmässa i Väserås i mars, ska hållas en paneldiskussion om vad Klassisk Dressyr är.

De som skulle sitta med i panelen var bl.a Phillippe Karl, Julio Borba, Bent Branderup, Wiweca Schenholm mfl.

Borde bli intressanta diskussion, eller vad tror ni???! Skulle vara roligt och intressant att lyssna på.

Sv: Paneldiskussion om Klassisk Dressyr!

Jösses det måste jag åka på!!!
När var det?
Mkt intressant jag är hyggligt insatt i vad åtminstone tre av dom står för.
/T

Kommer nu inte ihåg exakt datum och tid läste i lånad Ridsport av min snälla mor:)

Kan kolla upp när det är, men inte förrän nästa vecka.

Det är söndagen den 11 mars. Övriga deltagare i debatten är Andreas Hesse och Marianne Esséen.

Oj. :eek:

Jag undrar hur det slutar. Väldigt intressant om det hela leder till något alls eller om det bara blir så stora meningsskiljaktigheter att det inte går åt något håll. Vissa av de har ju ganska starka åsikter som de håller strikt på.

Funderar på om man kan locka med tjejerna här och någon mer dit upp för att lyssna.

Jag vill jag vill!! :bump: :bump:
sitter och kollar upp info och lite sa nu..

Lite under 1000 kr kommer det nog kosta om jag, spider och jen80 aker upp..
Sen är fragan om jag har sa mycket pengar med :(
Skulle dock kunna vara lite billigare om man lyckades fa med en eller tva till... *funderar*

Senast ändrad:

Det låter jätteintressant. Jag skulle gärna höra. Ni tror inte det kommer på webtv eller så?

Inte så troligt. Mässan går ju ut på att folk ska komma dit och betala inträde för att lyssna på föredragen.

Någon som vet mer? Exakt var är mässan, vad kostar inträde, hur längeberäknas debatt hålla på, vad finns mer på mässan osv?
Låter MYCKET intressant!

Någon som har koll på när det föredraget är och vad det kostar i inträde? Är det tidigt på dagen blir det lite väl tight att hinna från Skåne till Västerås. :p

Hoppas att ni bestämmer er för att åka!

Då måste ni lova att skriva ingående referat till oss som inte har möjlighet att åka och lyssna själva:bump: :bump: :bump:

:p Jag borde pallra mig till Tyskland den månaden också. Får se hur tight det blir med pengar, men det får banne mig bli med full bil. Just nu är vi tre som vill åka. Vi behöver 2till. Någon som vill haka på från Skåne?

Åh jag hade också velat lyssna.. hoppas dom kommer fram till nått...

Jag kan eventuellt hoppa på i Småland, om jag inte kan skrapa ihop till en bil härifrån.

Om inte annat får väl nån av er smuggla med er en sån där liten bärbar bandspelare, och sen sälja till oss stackare som inte kan åka dit så ni får tillbaka vad ni lagt ut :devil:

Tror INTE det är tillåtet med videokamera, men en bandspelare skall ni väl lyckas gömma nånstans:p

Liknande trådar

E
  • Låst
Ridning Den 11 mars var det ju en debatt om Klassisk ridning med Bent Branderup, Julio Borba, Karl-Philippe m.fl. Var det någon som lyssnade på...
Svar
1
· Visningar
783
Senast: svea
·
Ridning Akademisk Ridkonst á la IngelaH Att jag skriver just ”Akademisk Ridkonst á la IngelaH”, beror på att det finns tusen och åter tusen...
Svar
14
· Visningar
1 873
Senast: IngelaH
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Ofräsch häst?
  • Dressyrsnack nummer 18