Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag gjorde nyss något riiiiiiktigt dumt Jag råkade radera nästan alla filerna på ett av mina konton genom fpt:n... Detta är riktigt gamla filer som jag inte har någon annan stans, kan man få tillbaka dem? Eller är det helt kört?
Kontakta systemadministratören för ftp:servern omgående, det kan hända att denna har verktyg för att få tillbaka dina filer. Har du satt upp en egen FTP.server är det värre.
Kan inte påstå det... De har bara en massa formulär att fylla i, ingen mejl eller telefon alls. Har tittat igenom hela sidan på jakt efter det en annan gång...
Fyllde iaf i ett forumär och skickade. Hoppas de kan hjälpa mig
Skola & Jobb
Hur hade ni hanterat denna situationen?
En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något...
Hästnyheter Han var en julklapp från Nils-Erik Hansson, när Elin Dahlström från Målilla var tonåring. Nyligen skiljdes deras liv åt, när Smiggo fick...
Hundavel & Ras Men nu var frågan hur bilden av Dalmatiner var och diskussionen om tex jakt ifrån just en ”jag har hört” att de saknade jakt. Då är det...