Pannband med text

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Gitania
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 30
  • Visningar Visningar 2 476
Sv: Pannband med text

Men Z Jig Vet Vilka LÖ Menar Och Man BestÄller Dom I London!!!!!!!!!!!!!!

Ursäkta mig, men det är så himla fult med pannband som har hästens namn på. Okej, PonnyPrakts är helt dugliga, men seriöst, vill du att din häst ska se ut som värsta travaren/R'n'B sångaren? Ville bara säga vad jg tycker, hoppas ingen tar illa upp :angel:

Elja_isis skrev:
Hejsan, jag tror det kan finnas på " lillhästen i stav " ligger vid tullinge. :D
Dom har urfina saker där. :bump:

Erhm... Sedan när flyttade Lillhästen i Stav från Stav till Tullinge? :crazy:

Jag var där senast i veckan, och då låg det kvar i Stav, strax söder om Västerhaninge.

Mystix skrev:
vill du att din häst ska se ut som värsta travaren/R'n'B sångaren

Skrev precis längre upp i tråden att jag INTE menade ett travar pannband :smirk: och min häst är inte blir inte särskillt lik en Rnb sångare även om hon har ett sånt pannband:p haha

Sarasara skrev:
Men Z Jig Vet Vilka LÖ Menar Och Man BestÄller Dom I London!!!!!!!!!!!!!!
e de där nå kodspråk eller? för jag fatta inte ett ord. förutom att man beställer dem i london ;) haha
jag vill oxå veta juuu :D

hahaha :D :devil: att man beställer dom i london är själva budskapet;)

haha okej ;)
men finns det ingen sida? eller nåt :p

Mystix: :bow: :bow: Håller med!

Mammas diplommärr hasar runt på dressyrtävlingar med ett sådant i pannan och det är piiiiiiiinsamt!:crazy:

Haha kodspråk och kodspråk ;)

Men ja, budskapet har du förstått :rofl:

Liknande trådar

• Låst
Utrustning Vad behöver jag för utrustning för att lägga i tappade broddar på hästen? Min häst tappar snabbt broddar med nuvarande hovslagare vilket... 5 6 7
Svar
132
· Visningar
4 900
Senast: Görel
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
879
Senast: TinyWiny
·
Samhälle Jag vet inte riktigt hur jag ska tänka och känna, men spontant känner jag mig allt lite rånad, men kanske borde jag känna mig stolt... 2
Svar
36
· Visningar
3 370
Senast: Cambrie
·
Utrustning Vet ni om det finns några vinterridstövlar som är fodrade med äkta fårskinn? Jag hittar bara med fuskpäls vilket jag upplever att det...
Svar
2
· Visningar
268
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka