• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CaBang
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 53
  • Visningar Visningar 3 104
Sv: Pannband

aha, de passar juh perfekt efterosm att jag endå ska till väsby och kolla den 25e;)
och jag bor typ 1 km därifrån :D:D:D

har ridit där på ridskolan också, men de va massa år sen :D

Var det inte den 24:e? 25:e är på en måndag :S
Vi får hoppas att de finns där då, MÅSTE bara köpa ett sånt! Drömde om att jag köpte ett i natt. -skrattar-

hehe.. joo den 24 e de ;)
Hade tänkt att tävla där, men nu e jag ponny-lös..
heh..
eller jag har skaffat stor häst.. Och vi är väll inte rikigt redo att gå ut på tävlingsbanorna ridkigt än.. men snart :D:D.

Jag har inte rikigt bestämt mig bara om jag ska köpa ett mörkbrunt eller svart "finträns", jag har nämnligen sparat väldigt länge.. och ska köpa ett frank baines träns.. Och jag kan inte bestämma mig vilken färg.. jag ska köpa ny sadel också, och jag vet inte vilken färg! :confused:

Jag själv skulle köpa svart. För bruna nyanser är oftast svåra att hitta exakt likadana av...

Jag har ett sånt pannband som visas nedan plus att jag gick till en sadelmakare och beställde ett vanligt smalare v-pannband och den blev skit snygg. Jag betalade bara 300:- för det pannbandet. Tycker att det var ett bra pris. Sedan så är det en sadelmakare i Södermanland som gör dom här pannbanden med pärlor och sedan kan man beställa med enkla stenar också men hon är dyr tycker jag hon tar 600:- för dom pannbanden :mad:

Okej. Det jag har pratat om här över kostade 250 kr. Många kanske tycker det är för mycket för ett pannband, men vad gör man inte för saker man tycker är supersnygga?! Dessutom är det ju typ ingen i detta avlånga land som har ett :P

Dyon har väl ett sådant med pullarnosgrimma ?! V-format pannband...

affären finns i eskilstuna, jag frågade för jag bara MÅSTE ha det blåa fleece täcket med grodor på som dom hade med sig till väsby!!
Jag fick även deras telefon nr men har det naturligtvis inte med min idag, kan pma imorgon om du vill.

Affären som säljer det omtalade pannbandet alltså?? Kommer du ihåg vad den heter? Om inte så skulle jag också gärna vilja ha ett pm om det går bra :D

Någon som vet om det möjligen fanns med "gul" strass? Det skulle ju passa bättre till mitt träns med mässingspännen.

Senast ändrad av en moderator:

det var den affären som var i väsby i helgen. Såg inga med gult strass, bara med olika bokstäver.
Ska försöka komma ihåg visitkortet när jag åker till jobbet imorgon (har ingen dator hemma) och pma dom som vill!

aah.. eller så väntar jag tills jag bestämmt vilken färg jag ska köpa, för de dära pannbanden kan juh itne va så svåra att hitta! :)

Okej, aldrig förstått det där med pm? Är det privatmeddelanden?

Självklart får du skicka deras telefon nummer ;)

Det finns säkert med "gul" strass och/eller guld/mässings deltaljer, bara att de inte hade med dem... De junde ju lixom inte ta med hela affären ;)

Jag hat ett sådant pannband!! köpte det från den butiken i eskilstuna... De brukar åka runt på massa tävlingar i närheten.

Vad heter affären? Någon som vet VILKA tävlingar de ska iväg på?

toughcookie skrev:
det var den affären som var i väsby i helgen. Såg inga med gult strass, bara med olika bokstäver.
Ska försöka komma ihåg visitkortet när jag åker till jobbet imorgon (har ingen dator hemma) och pma dom som vill!

jag vill gärna också ha pm :bump: :D
du vet inte om dom har nån hemsida också??

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Emuliiaa
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Grazing
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: cowgirl81
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
2 989
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka