• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare CaBang
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 53
  • Visningar Visningar 3 104
Sv: Pannband

vet PRECIS vilket du menar... jag köpte nämligen ett 2003 på tävlingarna på strömsholm!!
Såg det första gången på strömsholm -99 då det var ponny-EM...
och grämde mig i flera månader för att jag inte köpte ett... :)
De kostade ca 200kr tror jag. Köpte ett svart, det är ganska smalt och mera "V" än de bilder som visats i början av tråden & sen är det en pytteliten diamant (strass) längst ner i "v":et. Det fanns utan oxå... Det var ett sadelmakeri eller nått som handgjorde dom...
De sydde upp ländtäcken oxå kom jag ihåg, men jag minns inte namnet på dom...

Sorry alla som väntat på PM, numret kommer men min son har gömt jackan där visitkortet låg!!
Ska leta reda på den så fort jag kommer hem idag innan jag hämtar honom på dagis........

och Det är så snyggt! så orättvist jag vill oxå ha ett, ska man måsta åka ner till Strömsholmstävlingarna bara för att köpa pannband!! :p

Jag kan alltid köpa en till dig, så får du skicka pengar på typ postgirot så köper jag en å skickar ;)

*hoppar bara in på senaste knapp*!
Har skickat pm till några, är det några fler som vill ha så pma mig men jag är inte inne förrän måndag.....

men du ska köpa ett till dig själv?
tänkte om du möjligtvis hade lust att lägga upp ett litet foto sen och berätta vad det kostade.... känns ju lite dumt som sagt att åka tvärs över landet för ett pannband :D som man dessutom inte ens sett :angel:
och om det är så snyggt som det låter så får du hemskt gärna köpa och skicka :bump: :)

Ja, SJÄLVKLART ska jag köpa ett till mig oxå ;) Men om du menade att jag skulle köpa till en å skicka så tänkte jag att jag kan ju göra så ;) Om jag får pengar för pannbandet så jag inte köper för pengar ur egen ficka...
Självklart, ska ringa dem ngn dag å fråga vart de ska på närmast så ska åka å köpa ett då, om de ska till strömsholm så kan jag köpa ngn där ifall jag köpt det innan det, vad komplicerat det blev nu, men du fattar nog hoppas jag ;)

Jag hittade en bild på en häst som jag tror hade exakt likadant sånt pannband, ska kika ;)

Liknande trådar

Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Emuliiaa
·
Hundhälsa Helt klart största nackdelen med hundägandet är ju sjukdomar/skador på våra hundar. För en hundägare som dessutom ska använda hunden...
Svar
13
· Visningar
1 083
Senast: Grazing
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
649
Senast: cowgirl81
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
2 991
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025
  • Husky från USA, tips och råd m.m