Pannlampa ridning, NightBud?

AbCdE

Trådstartare
Behöver uppdatera pannlampan, finns så många annonser men skulle vilja gå på rekommendationer, den behövs tomte vara avbländande för möte då jag kommer att rida i skogen. Sett reklam om NightBud, någon som har testat? Eller som sagt, annan favoritlampa :)
 
Jag har tittat på lumonite men tycker den är för dyr i förhållande till hur lite jag rider i mörkret.
Har beställt en från Amazon som laddas med usb och har 1100 lumen.
Fått väldigt bra recensioner och mycket bra pris.
Tror den kommer duga utmärkt till mig 😊
 
Jag har tittat på lumonite men tycker den är för dyr i förhållande till hur lite jag rider i mörkret.
Har beställt en från Amazon som laddas med usb och har 1100 lumen.
Fått väldigt bra recensioner och mycket bra pris.
Tror den kommer duga utmärkt till mig 😊
Ser fram emot en recension!! 🤩
 
Får jag låna tråden lite? Tips på budgetlampa? Är ute i mörker max 1-2 ggr/vecka så vill inte lägga för mycket - men ändå se bra förstås 😁
 
Får jag låna tråden lite? Tips på budgetlampa? Är ute i mörker max 1-2 ggr/vecka så vill inte lägga för mycket - men ändå se bra förstås 😁
Jag köpte nån random från wish för några 100lappar. Den dög alldeles utmärkt! Men det kan ju dröja innan du får hem den, eller kanske är leveranserna snabbare nu.

Typ denhär modellen var det iallafall.

IMG_7487.png

Men min Lumonite compass R kändes inte alls som någon onödig investering ☺️
 
Jag valde faktiskt att köpa en nightbud, fungerar perfekt för mig.
Rider bara ut i mörker två gånger varannan vecka och då roadwork på grusväg.
Rider man mycket i mörker, offroad och i skogen kanske man vill ha lite mer ljus men för detta räcker den utmärkt.
Väldigt nöjd 😊
 
Får jag låna tråden lite? Tips på budgetlampa? Är ute i mörker max 1-2 ggr/vecka så vill inte lägga för mycket - men ändå se bra förstås 😁
Jag kollade upp det lite när dottern skulle börja rida ut på kvällen på sin medryttarponny förra hösten, och hittade en prisvärd på Jula. Den har flera olika ljuslägen så man kan få olika styrka och olika spridning på ljuset. Sen har vi bara använt den några gånger, för vi bytte hästdag så hon kunde rida dagtid istället. Men vi var nöjda när vi använde den.

https://www.jula.se/catalog/hem-och...stralkastare/pannlampor/pannlampa-led-018814/
 
Jag kollade upp det lite när dottern skulle börja rida ut på kvällen på sin medryttarponny förra hösten, och hittade en prisvärd på Jula. Den har flera olika ljuslägen så man kan få olika styrka och olika spridning på ljuset. Sen har vi bara använt den några gånger, för vi bytte hästdag så hon kunde rida dagtid istället. Men vi var nöjda när vi använde den.

https://www.jula.se/catalog/hem-och...stralkastare/pannlampor/pannlampa-led-018814/
Tack för tips!
Jag köpte faktiskt en på Jula, men en som hette SILVA 😊
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Skulle uppskatta lite tips och hjälp. Jag har ridit nu i några månader och älskar verkligen det. Har dock endast kommit till...
Svar
9
· Visningar
612
Senast: valy
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 802
Senast: ako
·
Hästmänniskan Jag har haft min häst i många år och utbildat den själv med hjälp av tränare. Älskar hästen över allt annat och har ridit den tusentals...
Svar
17
· Visningar
2 864
Senast: Solstig
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
92
· Visningar
6 336
Senast: Sirap
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Vildkattungar
  • Uppdateringstråd 29
  • Valp 2024

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp