Pannlampa som går att sätta fast på äggformad ridhjälm

hannahanna

Trådstartare
Pannlampa som går att sätta fast och sitter stadigt på uvexhjälm, finns det? Tänker på den som heter perfexxion active. Den är ju äggformad, hur får man en pannlampa att sitta kvar på en sådan? Gärna i bra kvalitet också.

Pannlampa som går att sätta fast och sitter stadigt på uvexhjälm, finns det? Tänker på den som heter perfexxion active. Den är ju äggformad, hur får man en pannlampa att sitta kvar på en sådan? Gärna i bra kvalitet också.
Jag köpte en på Teknikmagasinet som har någon slags silikon på baksidan. Den sitter iaf stadigt på min Pikeurhjälm.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Utrustning Finns där stigläder med spänne vid foten som går trä igenom en ögla? Många av modellerna jag har sett måste man tyvärr kunna trä på...
Svar
11
· Visningar
611
Senast: skiesabove
·
Hemmet Vi har haft vår stuga första den här vintern och framförallt har det under påsken blivit uppenbart att många kör skoter in på vår tomt... 3 4 5
Svar
85
· Visningar
5 135
Senast: Marita73
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 513

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka