Papperskorgen är borta!! Hjälp!

Tinen

Trådstartare
Jag vet inte hur, men på något sätt har papperskorgen på denna datorn sprungit sin kos. Känner mig idiotiskt dum som inte kan hitta den. Den har tidigare legat på skrivbordet, men är nu puts väck.
Har försökt söka på den, men hittar inget!

Någon som varit med om detta, eller någon som vet hur man får tillbaks den eller kan ge mig en ny?? ;)

Snälla hjälp! Känner mig riktigt dum! :crazy:

Sv: Papperskorgen är borta!! Hjälp!

Använd sökfunktionen :idea:

Frågeställningen var uppe för bara några veckor sedan och är första träff vid sökning på ditt inledande ord :angel:

Om du berättar vilket windows du sitter på så ska vi lösa det här.

Jag har vista! Jättesnällt om du vill hjälpa!

Ojdå!Trodde du menade sökfunktionen på datorn först.. Men det hade visst hänt fler här! :D Trodde inte det.. Men ja, det har löst sig nu!! :bow:

Om det skulle klura till sig igen så är det bara att högerklicka på skrivbordet, välja anpassa, sen trycka uppe till vänster på Byt ikoner på skrivbordet. Väl där så kryssar du bara i rutan "Papperskorgen".

Tack tack!! Undrar om det itne var ett svar från dig jag läste i en annan tråd. Så hittade ju lösningen där.. Nu e den tillbaka, min kära papperskorg! :D

Liknande trådar

Skola & Jobb Hur hade ni hanterat denna situationen? En manlig kollega till mig skickar denna bilden i vårt grupp teamchat och skriver "kanske något... 2
Svar
24
· Visningar
2 484
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 281
Senast: Thaliaste
·
Övr. Barn Jag har ett stort problem, och famlar i detta själv och får ingen hjälp. Min dotter, nyligen 19 år har varit svajjig i ca tre år. Från... 2
Svar
28
· Visningar
3 887
Senast: Bullen22
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 8 9 10
Svar
196
· Visningar
27 118

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Diskbråck
  • Syringomyeli eller något annat?
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka