Papperspåsar

Kamomilla

Trådstartare
Tror jag har letat igenom snart varenda butik i stan (Uppsala) efter vanliga bruna papperspåsar. Typ som godispåsarna vid lösgodiset men bruna.

Finns det någon som har någon aning om det finns någon butik som har dessa eller är jag hänvisad till nätet?
 
Sv: Papperspåsar

Brukar finnas vid champinjonerna i många butiker :)
Om du kan stå ut med något svamptryck alltså.
 
Sv: Papperspåsar

Hur många behöver du????

Har en hel hög, kan skicka några;) PM:a mig i såna fall:)
 
Sv: Papperspåsar

Där har jag inte ens varit, visste inte att de fanns. Säljer de till privatpersoner eller bara företag?
 
Sv: Papperspåsar

De säljer till privatpersoner. Handlar där då och då. :)
 
Senast ändrad:
Sv: Papperspåsar

Har du kollat på Svanstedts (eller vad nu kontorsvaruaffären vid Kungshörnet heter)? Sen finns ju det ju även en pappersaffär nära Alina på Vaksalagatan, de har också påsar.
 
Sv: Papperspåsar

Nu har jag varit på Gullbergs och handlat :) Kommer gå dit mer gånger, de hade ju MYCKET prylar som jag inte visste jag behövde :angel:
 

Liknande trådar

Hemmet Efter att ha - utan särskilt mycket framgång - försökt torka hästens barfotaboots bredvid kaminen, fyllda med en massa tidningspapper...
2
Svar
22
· Visningar
1 268
Senast: Saigon
·
Kläder & Bli fin Ja, jag vet. Shein pratas om med allt annat än positiva ord från de som bryr sig åtminstone lite om hur klädproduktion påverkar vår...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
8 022
Senast: Badger
·
Hemmet Har letat en ny soffa i flera månader utan att hitta exakt det jag söker. Har provsuttit på IKEA, Trademax och Mio. Fler butiker finns...
Svar
15
· Visningar
1 303
Senast: Eli
·
Kläder & Bli fin Är i mitten av de trettio och har på senare år upplevt att det är så himla svårt att hitta kläder att ha på sig. Har tidigare i livet...
Svar
9
· Visningar
1 776
Senast: Buzzter
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Vad gör vi? Del CXCVI
  • Kämpa på
  • Dejtingtråden del 37

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp