Pariani produkter!

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Temlan
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 912
T

Temlan

Vad tycker Ni om Parianis produkter?
och i vilka hästaffärer kan man hitta dem? ( både Internet och "vanliga" hästaffärer i och utanför Sverige)

Sv: Pariani produkter!

jag har ridit i parianis terrängsadlar och de är :love:
väldigt mjuka och bekväma och sitta i, och snygga är de åxå.
nackdelen är väl att det är så fint skinn att det lätt blir märken.

har även klämt och kännt (läs putsat :D) på benskydd samt träns och de är åxå jättefina. kan dock inte uttala mig så mkt om kvalitet eftersom det inte är mina grejer, men fint läder är det iaf.

Sv: Pariani produkter!

Hippomarket säljer lite av deras produkter. Väldigt mjukt och fint läder men jag har faktiskt aldrig köpt ett själv.... Är ju helsåld på ett annat märke och dessa har mer rött i istt... hihihi

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som provat det? Funkar de? Alltså en munkorg som är av mjukt hönätsmaterial. Har inte hittat nån i Sverige. Sweet net...
Svar
1
· Visningar
228
Senast: QueenLilith
·
Utrustning Någon som vet? Hittar gamla trådar här på Buke om snösulor av olika slag. Många rekommenderar ”Joursulan” men dessa verkar ha försvunnit...
Svar
8
· Visningar
915
Senast: WildHorse
·
Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
928
Senast: MissFideli
·
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka