Parlanti ridstövlar

Sv: Parlanti ridstövlar

Nej har redan provat men funkar inte, den kanske är ur funktion, eller ja uppenbarligen är den ju det. Finns det inga andra hemsidor där man kan hitta Parlantis ridstövlar

parlanti.com är deras sida men den verkar inte funka..:crazy:

Jag kommer in hur lätt som helst på dreas sida ! Kanske var något knasd när ni försökte. Men titta nu!

ja nu går det att komma in.. gick iaf inte förrut!

Okej :) Men man kan väl inte beställa via deras hemsida utan det får väl gå via ett ombud?

har ingen aning faktiskt. men eftersom de är måttbeställda måste man ju träffa dom för att ta mått och så.. :p jag beställde mina i falsterbo iaf!

ja det var det jag tänkte! jag hoppas att de är i Scandinavium så man kan beställa. Hur långtid tog det innnan du fick dina ? Vilken moedll har du ?

jag har american zip. mina tog drygt 2 månader att få hem men det tog lite extra tid för de va över sommaren och så sa han..

Okej, jag funderade oxå på dem. Hur pass stela är dem i skaften ?

dom e huuur mjuka som helst. inte stela nånstans!

Va bra ! För jag vill ha den mjuka modellen, inte några stela skaft. de blir så himla stelt och jobbigt när man skall rida in dem då!
har du ingen bild på dem ?

Vilket bra pris det var på dom! skönt att dom är mjuka i skaften, hatar när dom är stela och hårda

aa perecis. men det känns verkligen att dom e gjorda just för ens egen fot och ben för dom sitter perfekt!
har tyvärr ingen bild..

Okej, det låter toppen :) Får man fråga vad du gav för dem ?

Buuhuuu :cry:

Men jag tror dom har ångrat sej för nu kom jag in :D:bump:

Jag kommer köpa ett par American zip :love:
114949396684.jpg

Senast ändrad:

Liknande trådar

Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: sweep
·
Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 543
  • Artikel Artikel
Hästnyheter Är du ungdomsryttare och tävlar hoppning på hög nivå? Eller har du kanske elever i någon av hoppningens trupper eller på SM-nivå? Då ska...
Svar
0
· Visningar
46
Senast: Gunnar
·
Utrustning Hej jag är tjej på 168cm som rider islandshäst, min islandshäst är runt 144cm och jag skulle vilja testa tävla på honom. Har en... 2
Svar
20
· Visningar
1 630
Senast: Roheryn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XVI
  • Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31