Parskaklar- bilder någon?

gadriel

Trådstartare
Är det någon som har bra bilder på parskaklar. Funderar på att göra men vet inte riktigt hur man ska konstruera dom för att det ska funka så bra som möjligt.

Sv: Parskaklar- bilder någon?

Har inte pars.. men skall försöka ta en bild på stallägarens vagn på måndag om du vill :) ?

Mvh
Emma

Ska du köra par ska du inte ha skacklar utan stång, en parstång. Den sitter imellan hästarna och på utsidan har dom ju bara draglinorna. Har inga bra bilder men det här kanske ger något?

PCmaraW.jpg

2sp_brustblatt_corel-billeder%20041a.jpg

2sp_Marathonkummet_schwarz_Helen-Cruickshank.jpg

2sp_Marathonkummet_schwarz_YI6018.jpg

(Lånade bilder)

Det beror väl på vad man ska köra??

rede.jpg

Liknande trådar

Trav Är en som är ganska ny inom trav och monté världen och funderar på att köpa min första monté sadel. Men vet inte riktigt vilken? Väger...
Svar
1
· Visningar
294
Senast: MayGrace
·
Fritid Visst har vi några här som är bra på Photoshop? Det är en sak som jag inte riktigt får till på ett snyggt sätt. Jag har en bild som är...
Svar
6
· Visningar
421
Hundträning Jag känner att jag behöver uppdatera min brassestol till något mer bekvämt och praktiskt. 😄 Vad har ni för några? Jag har tittat på s.k...
Svar
8
· Visningar
889
Senast: Pilot
·
Relationer Jag skulle vilja se om jag är släkt med en person utan att han får reda på det. Jag har funderat på sånt där DNA-kit till... 4 5 6
Svar
119
· Visningar
6 757
Senast: Iamia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka