Parskaklar- bilder någon?

gadriel

Trådstartare
Är det någon som har bra bilder på parskaklar. Funderar på att göra men vet inte riktigt hur man ska konstruera dom för att det ska funka så bra som möjligt.
 
Sv: Parskaklar- bilder någon?

Har inte pars.. men skall försöka ta en bild på stallägarens vagn på måndag om du vill :) ?

Mvh
Emma
 
Sv: Parskaklar- bilder någon?

Ska du köra par ska du inte ha skacklar utan stång, en parstång. Den sitter imellan hästarna och på utsidan har dom ju bara draglinorna. Har inga bra bilder men det här kanske ger något?

PCmaraW.jpg

2sp_brustblatt_corel-billeder%20041a.jpg

2sp_Marathonkummet_schwarz_Helen-Cruickshank.jpg

2sp_Marathonkummet_schwarz_YI6018.jpg

(Lånade bilder)
 
Sv: Parskaklar- bilder någon?

Det beror väl på vad man ska köra??

rede.jpg
 

Liknande trådar

  • Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 028
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
245
Senast: MiniLi
·
Övr. Barn På återbesöket hos ögonläkaren bestämdes att mitt barn ska ha ögonlapp för ena ögat. Fyra timmar per dag, varje dag, i minst tre månader...
Svar
11
· Visningar
821
Senast: enough
·
Hemmet Finns det nån form av vinkeljärn/vinkelbeslag som man kan ha på rundade ytor? Har en pinnstol som börjar bli glapp i pinnarna undertill...
Svar
2
· Visningar
190
Senast: BernT
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp