Parskaklar- bilder någon?

gadriel

Trådstartare
Är det någon som har bra bilder på parskaklar. Funderar på att göra men vet inte riktigt hur man ska konstruera dom för att det ska funka så bra som möjligt.
 
Sv: Parskaklar- bilder någon?

Har inte pars.. men skall försöka ta en bild på stallägarens vagn på måndag om du vill :) ?

Mvh
Emma
 
Sv: Parskaklar- bilder någon?

Ska du köra par ska du inte ha skacklar utan stång, en parstång. Den sitter imellan hästarna och på utsidan har dom ju bara draglinorna. Har inga bra bilder men det här kanske ger något?

PCmaraW.jpg

2sp_brustblatt_corel-billeder%20041a.jpg

2sp_Marathonkummet_schwarz_Helen-Cruickshank.jpg

2sp_Marathonkummet_schwarz_YI6018.jpg

(Lånade bilder)
 
Sv: Parskaklar- bilder någon?

Det beror väl på vad man ska köra??

rede.jpg
 

Liknande trådar

IT & mobiler Vet inte hur jag ska formulera frågan riktigt. Finns det någon som har bilder på hur det ser ut när man grppchattar med folk som har...
Svar
7
· Visningar
264
Senast: alazzi
·
Dressyr Jag hittade en litteraturstudie med ovanstående titel, lite äldre så jag kan inte förstå att jag tidigare helt har missat den...
2
Svar
35
· Visningar
2 388
Senast: Badger
·
  • Fråga
Bukefalos Jag kan av någon anledning inte formatera text om jag gör inlägg från mobilen. Inte heller lägga till en bild för hela menyraden för...
Svar
2
· Visningar
1 204
Senast: Wille
·
IT & mobiler Jag ska söka utb via antagning.se och måste ladda upp betyg. Men har de bara i pappersformat och ingen scanner. Fota med mob går ju men...
Svar
3
· Visningar
268
Senast: MiniLi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Överproduktion av hud?
  • Osäker Ponny
  • Häst

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp