• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Joyride
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 764

Joyride

Trådstartare
Kan någon förklara vilka raser/korsningar som kan kallas för partbred? Har sett att det är bla welch och arab?

har du en redan registrerad (ex i ASRP) ponny med minst 25% dokumenterat welshblod i sig kan du få en stämpel i reg-beviset på att den är welsh partbred och därmed få delta på utställningar, tävlingar typ welsh-SM osv.

Mitt travsto går i väntans tider, betäckt med en gdk arabhingst, avkomman kan då registreras som
" partbred arab "

Liknande trådar

Avel Är i startgroparna att leta hingst. Men när brukar de hingstar som kommer vara i avel ha kommit ut på Språngrulla ? Som det är nu så...
Svar
0
· Visningar
135
Senast: corzette
·
Avel Halloj! Jag är helt ny till avel och kan väldigt lite. Fick mitt första föl för några dagar sedan och insåg då en sak. Stuteriet jag...
Svar
1
· Visningar
441
Senast: Rosett
·
Hundavel & Ras Fast varför skulle labbe/golden korsning ge aktivare ledarhundar? Inom respektive ras finns det ju redan hundar med mycket motor. Så om... 4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 846
Senast: mamman
·
Avel Någon som kommer ihåg varför han togs ur avel? Har haft ett gott öga till honom ända sedan jag var domarsekreterare då han visades på...
Svar
11
· Visningar
1 580
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka