Sv: Påskpuss

Om du gillar att cykla långt så, visst kan du cykla hit :angel:

Cyklar du inlandet, så är det ju bara 21½ mil :p

med min tur så kommer jag väl stormandes med en bockstyre cykel över lejden, precis när valparna åker! :rofl:

Då får du snusa på frysens valpar istället ;) De är då iofs bara 2 veckor, men det kanske duger bra att snusa på ändå?

Sluta?? Inte en chans :devil:

Kom ni och pussa och snusa på små valpmagar så mycket ni vill. De är väldigt sociala och glada i folk de små rackarna :bump:

Valpmagar, suck...:love:
Själv får man nöja sig med att snusa på stor, hårig schäfermage...:D

Gaahh jag blir sjuk... jag vill ha valp NU!

Stallägaren har gått och skaffat sig en valp och jag är sååå nära på att sno den varje gång jag ser den :D

Himla söta hundar du har där Gnist :love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 458
Senast: ufot
·
Övr. Hund Som rubriken lyder antyder vill jag prata bäddar. Senast jag hade hund (10 år sen drygt) hade jag ingen bädd till honom, förmodligen för... 2 3
Svar
53
· Visningar
2 047
Senast: bollen__
·
Övr. Hund Låt oss snacka lite hundburar till bilen! Vad för typ av bil, hund och bur har ni? Jag har i nuläget en stor kombi som mina föräldrar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 507
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Stötte på detta med att man kan läsa hundens känslotillstånd baserat på om svansen går till höger eller vänster. Det finns dock en sak...
Svar
4
· Visningar
480

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Tillbaka