Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Tyvärr har jag inte det Min tränare kommer ungefär varannan månad typ och ibland inte alls:P sen tränar jag annars för en dressyrtränare som inte alls vet hur den ska sitta Dock är jag medveten och lärd huuur man ska rida med bosal.
Tack för sidorna! Ska nog göra mig en sån träbit så man kan forma bosalen Ska bara höra först så den verkligen har en råhudskärna.
Ja det var väldigt svårt att veta vilken storlek det var på bosalen, oftast står det bara hur tjocka dom är(ex 3/4) men inte hur breda de är eller långa. Fick fråga det på den affären jag köpte bosalen.
Hästnyheter Nyligen invigdes den digitala utställningen Täby stories – bland hästar och hus. En utställning som berättar om Täby Galopps förvandling...
Juridik & Ekonomi I Danmark har äldre sedlar förblivit giltiga, medan Sverige då och då tar äldre sedlar ur cirkulation. Om en vecka blir emellertid många...