Pastalangare sökes

Blueberry

Trådstartare
Ja, jag vet. Det här är redan en märklig tråd.

Hur som helst: Jag behöver pyttepasta.
Risoni är den minsta jag kan hitta, men jag vill ha roligare och mindre pasta än så.
Det är inte lätt att hitta i Sverige, så förutom langare kanske jag behöver smugglare?
Ska någon på semester eller bor på kontinenten?
Har ni tips på var jag kan hitta i Sverige?

Hjälp!

800px-Pasta_2006_4.jpg
 
Ja, jag vet. Det här är redan en märklig tråd.

Hur som helst: Jag behöver pyttepasta.
Risoni är den minsta jag kan hitta, men jag vill ha roligare och mindre pasta än så.
Det är inte lätt att hitta i Sverige, så förutom langare kanske jag behöver smugglare?
Ska någon på semester eller bor på kontinenten?
Har ni tips på var jag kan hitta i Sverige?

Hjälp!

800px-Pasta_2006_4.jpg

Jag blir ju sjukt nyfiken nu - vad måste man ha pyttepasta till? :o
 
Ja, jag vet. Det här är redan en märklig tråd.

Hur som helst: Jag behöver pyttepasta.
Risoni är den minsta jag kan hitta, men jag vill ha roligare och mindre pasta än så.
Det är inte lätt att hitta i Sverige, så förutom langare kanske jag behöver smugglare?
Ska någon på semester eller bor på kontinenten?
Har ni tips på var jag kan hitta i Sverige?

Hjälp!

800px-Pasta_2006_4.jpg

Jag hittade de här:
alfabeto-eko-500g-girolomoni.jpg


Men det är svårt att avgöra hur små de faktiskt är.. ;) Men det var helt klart klurigare än vad jag trodde! :D Små matbutiker med lite udda saker skulle jag ge som förslag att leta på! :D
 
Jag blir ju sjukt nyfiken nu - vad måste man ha pyttepasta till? :o
Barnmat gissar jag.

Alltså vi här i Tyskland har en del olika sorter pyttepasta jag vet dock inte märket på det men kan kolla nästan gång jag handlar och kolla hur små de är. Hur stora max får de vara? Och jag gissar vi också har curryketchup. Har dock aldrig kollat då jag själv inte gillar ketchup men i currywurstens land borde det finnas curryketchup! Jag kan ju kolla om du vill?
 
Jag hittade de här:
alfabeto-eko-500g-girolomoni.jpg


Men det är svårt att avgöra hur små de faktiskt är.. ;) Men det var helt klart klurigare än vad jag trodde! :D Små matbutiker med lite udda saker skulle jag ge som förslag att leta på! :D

JAAA! Såna (liknande) hade vi när jag var liten. Bästa pyttepastan ever!
Var hittade du den?
 
Barnmat gissar jag.

Alltså vi här i Tyskland har en del olika sorter pyttepasta jag vet dock inte märket på det men kan kolla nästan gång jag handlar och kolla hur små de är. Hur stora max får de vara? Och jag gissar vi också har curryketchup. Har dock aldrig kollat då jag själv inte gillar ketchup men i currywurstens land borde det finnas curryketchup! Jag kan ju kolla om du vill?

Mindre än risoni och gärna med rolig form. :up:
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
677
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·
Kropp & Själ Jag visste inte om jag skulle lägga tråden här eller på dagbok. Men jag vill nog ha tankar? För att börja från början… Jag har varit...
2
Svar
29
· Visningar
3 810
Senast: skiesabove
·
F
Tjatter FÖR FJÄRDE ÅRET I RAD kör vi ytterligare en omgång av 90 dagar. 2024 års period sträcker sig mellan 1 januari - 30 mars på grund av...
5 6 7
Svar
131
· Visningar
4 959
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp