Pastalangare sökes

Curryketchup har jag sett nånstans. Brukar handla på Ica Maxi, Willys och Netto.
Minipasta har jag oxå sett nånstans, kanske på Ö&B.
 
Ja, jag vet. Det här är redan en märklig tråd.

Hur som helst: Jag behöver pyttepasta.
Risoni är den minsta jag kan hitta, men jag vill ha roligare och mindre pasta än så.
Det är inte lätt att hitta i Sverige, så förutom langare kanske jag behöver smugglare?
Ska någon på semester eller bor på kontinenten?
Har ni tips på var jag kan hitta i Sverige?

Hjälp!

800px-Pasta_2006_4.jpg

Här verkar det finnas endel bl.a Heinz gör baby pasta stars och det finns endel annan baby pasta
 
Filini (de längst till upp till vänster på din bild) brukar jag hitta på Willys och Lidl här i söder. Kanske kan vara värt att kolla upp? :)
 
Jag hittar oftast bra italiensk pasta på alla de där små internationella matbutikerna. Har sett en del pytte-pasta där, har ni liknande i Karlstad så kan det ju vara en idé?
 
Det här påminner mig om att jag måste åka och köpa curryketchup.. Vi är storkonsumenter :D Ska åka utomlands nästa vecka och där finns hur många sorter som helst av minipasta, nu verkar det ju dock finnas i Sverige så jag slipper väl släpa på pasta :D
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Hjälp, Jag har en kompis i USA som jag arbetat ihop med för ett antal år sedan, nu vill jag hitta på någon bra julklapp till henne. Hon...
Svar
18
· Visningar
677
Senast: Flixon
·
Kropp & Själ Jag väljer att skriva det här inlägget här, då jag trots allt är lite "halvanonym" här. I alla fall så till vida att jag inte är öppen...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
3 262
Senast: MiaMia
·
Hundavel & Ras Hejsan, skulle behöva lite rastips på en hund ni tror skulle passa mig. Har tidigare haft boxer och älskar rasen men pga sjukdomsrisken...
2
Svar
33
· Visningar
2 708
Senast: Åsa A
·
Kropp & Själ Finns det någon här som har koll på hur det går till när man byter förnamn? Är det en krånglig process, hur lång tid tar det, behöver...
Svar
19
· Visningar
1 609
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp