P Pinge 25 Maj 2005 #2 Sv: Patella upphakning? Patella= knäskål Alltså, Patella upphakning=upphakning av knäskålen. Bakbenet (det finns bara knäskålar på bak) låser sig och blir stelt som en pinne. MVH // Pinge
Sv: Patella upphakning? Patella= knäskål Alltså, Patella upphakning=upphakning av knäskålen. Bakbenet (det finns bara knäskålar på bak) låser sig och blir stelt som en pinne. MVH // Pinge
D Dropdead 25 Maj 2005 #3 Sv: Patella upphakning? Som tillägg på det ovannämnda skrev vill jag bara säga: Man märker det ganska lätt - hästen kan inte röra benet riktigt, men det brukar släppa om man ryggar hästen några steg. :smirk: /Anna
Sv: Patella upphakning? Som tillägg på det ovannämnda skrev vill jag bara säga: Man märker det ganska lätt - hästen kan inte röra benet riktigt, men det brukar släppa om man ryggar hästen några steg. :smirk: /Anna
C Cronis 25 Maj 2005 #4 Sv: Patella upphakning? Inte för att verka tjatig, men sök på pathella upphakning, här på forumet. Jag lovar du får säkert 10 träffar. Minst
Sv: Patella upphakning? Inte för att verka tjatig, men sök på pathella upphakning, här på forumet. Jag lovar du får säkert 10 träffar. Minst