JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Patrik Kittel tippar världscupfinalen
Moderator
Hästnyheter
Patrik Kittel med hästen Zepter kunde ha slagit sig in i toppen under avgörandet av världscupfinalen i dressyr i Leipzig.
Där inledde...
Hästnyheter
Idag inleds dressyrens världscupfinal på Gothenburg Horse Show. Det börjar med Grand Prix och avgörs i lördagens kür. Sverige...
Hästnyheter
Första steget i världscupfinalen i dressyr är avklarat. På lördag väntar det andra och avgörande.
Då rider ryttarna ett egenkomponerat...
Hästnyheter
Med en bländande uppvisning tog Isabell Werth hem VM-guldet i Grand Prix Special med Bella Rose. Sverige har inte mindre än tre ryttare...
Svensk Politik 4
Samhälle Jag såg detta lite snabbt på rapport och begav mig hit för att läsa mera, och buke sviker inte - ni är redan på det :D ska nu läsa...
Asko
1 minut sedan
Pluggtråden
Skola & Jobb Vad kämpigt ❤️
Håller på med en PowerPoint och jag hatar att göra PowerPoints😭
Linn-Nora
11 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXIII
Tjatter På vägen hem hamnade jag strax bakom ett hästsläp med en häst i den och jag blev förvånad över att se att den hade sadeln på sig...
Asko
11 minuter sedan
Svar: 412
Visningar: 10 476
Allmänt
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund En bekant berättade att på hans gata går en äldre dam kvällsrunda med sin lika saktfärdiga trötta gamla hund
Den går i slakt koppel...
tanten
Alldeles nyss
Svar: 1 334
Visningar: 80 823
Hund
Fri tillgång på torrfoder?
Hundhälsa Vi gav fri tillgång till familjehunden som var kräsen. Han smååt och framförallt på natten. Han höll sig fin. Även min Viggo fick fri...
linnsan
9 minuter sedan
Svar: 25
Visningar: 1 874
Hund
Kattbilder #10
Övr. Katt Har någon kattbädd någonsin passat Juno? Hon ser ut som en gigantisk (men söt) 15 kg katt på alla bilder 😁
Har för mig att jag tipsade...
ufot
10 minuter sedan
Svar: 614
Visningar: 32 367
Katt
Pass förvaring
Anläggning Jag har fått uppvisa mina pass när länsstyrelsen kom. Finns mycket orimliga lagar, jag skulle tex vilja att det räckte att stallägaren...
abc
3 minuter sedan
Vi som letar häst II
Hästmänniskan Ett fullblodssto. Ägarna kom och tog i hand när auktionen var slut om jag minns rätt. Grattis till köpet…
Sen skulle hon ju kontakta...
Hippocampus
5 minuter sedan