Pausprogram Datorgympa

Ms Sally

Trådstartare
Jag skulle gärna vilja få era bästa tips om (free/shareware) gympa/pausprogram för arbete vid datorn!?

Jag sitter annars alldeles för länge utan paus då jag glömmer bort tiden när jag jobbar o/e slösurfar.

Tack :)

Sv: Pausprogram Datorgympa

Jag har gjort ett som du kan få. Jag har inte lagt så mycket tid på det så det är inte vackert men det fyller sin funktion och poppar upp en gång i timmen så man blir påmind om att det är dags att röra på sig :D.

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej alla bukefalos medlemmar. Jag har tröttnat på att inte ha några mål i min karriär och att ett jobb är något man går till endast... 2
Svar
21
· Visningar
1 250
  • Artikel Artikel
Dagbok Fick precis en notis om att jag varit här i 20 år. Iofs har jag varit här längre än så, men det var under ett annat nick. 20 år är en...
Svar
1
· Visningar
417
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef... 2 3
Svar
42
· Visningar
3 182
Senast: Thaliaste
·
Kropp & Själ ...Men inte direkt överlevnad. Okej en konstig trådstart. Men såhär är det. Mitt arbete måste plötsligt varsla. De sa att 5.5 tjänster... 2
Svar
29
· Visningar
3 287
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka