Pay and rid i skåne

• Hoppning
  • Trådstartare Trådstartare Queeni
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 15
  • Visningar Visningar 2 152
Q

Queeni

Hej! Det är så jobbigt att behöva leta på varje klubbs hemsida efter pay and ride. Vet någon några Pay and ride(hoppning) inom det närmsta i skåne? ;) Tänkte hoppa någon pay and ride med ponnyn innan tävling då hon har blivit lite dåligt riden de senaste veckorna då hon var utlånad. :smirk:

Sv: Pay and rid i skåne

Fjälkestad har nu den 25 maj, och Hässleholm har den 1 juni. Det är vad jag vet nu!:idea:

1 juni i hässleholm...jag ska ditt..

Träningstävling då! Anmäl dig kom, rid och betala en liten slant. Inga licenser behövs. Fast det är under tävlingslika former.
Finns inte sådant i resten av sverige?

pay and Ride ? hihi vad roligt det låter, här heter det Pay and Jump !

träningstävling (clear rounder) finns det här, men har alldrig hört talas om det:D

Trelleborg ska ha 18 Juni... om det nu räknas som inom det närmaste..? De har Bnk, vatten, pulvermangrav o allt sånt har jag för mig...

Trolleholms RF har den 25 maj:)
De använder sina tävlingshinder så det är en hel del sponserhinder med infångaer och grejer.

Tack så mycket :) det går bra att säga vilket som här.. träningstävling, pay and jump, pay and ride.. :d

Sölvesborgs ridklubb ska ha pay & jump sista onsdagen varje månad i 2006. :) Fast det är ju i blekinge.... Tur man bo nära :smirk:

Miss Sixty ska på Pay & Jump har jag för mig och hon är ju skåning.

Liknande trådar

Dressyr Tack för tipset. Han är ju verkligen helt annorlunda än de flesta inom dressyren. Väldigt uppfriskande. Han kommer nog igång och... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
3 602
Senast: Mirtai
·
Hästmänniskan Jag funderar på om det är dags att köpa häst. Innan jag börjar kolla annonser (och förälska mig i hästar jag inte har råd med) skulle... 2
Svar
33
· Visningar
3 480
Senast: Edla
·
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 080
Senast: Badger
·
Hästvård Hej! Tänkte höra om någon hade liknande erfarenheter. Mitt kallblod har återkommande problematik med magsår just vintertid av någon...
Svar
16
· Visningar
1 383

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Vi som letar häst II
  • Födda -21
  • Annonsera Mera VIII
Tillbaka