Paypal-fråga

MissFideli

Trådstartare
Ett av mina paket gick ju pga PostNords it-strul i retur till Kina. Säljaren vill använda PayPal för att ge mig pengarna tillbaka, men vad är det för uppgifter jag ska ge säljaren? Jag har ett konto, så det är lugnt. Men jag betalade inte via det och har aldrig använt det för att få tillbaka pengar. Räcker mailadressen? :confused:

Mejladressen är det man ger ut vid betalning via paypal. Kontrollera att du har ett bankkonto kopplat till ditt paypalkonto så du får in pengarna där direkt och de inte stannar på paypalkontot.

Liknande trådar

Utrustning är äntligen mest nyfiken för har aldrig råkat ut för detta innan. Men beställde en sadel genom en svensk butik som säljer mycket bomlösa...
Svar
10
· Visningar
915
Senast: MissFideli
·
Tjatter Visst kör vi i år också? :D Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet vad som gäller - men läs ändå igenom... 16 17 18
Svar
342
· Visningar
10 503
Senast: Takire
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på... 50 51 52
Svar
1 024
· Visningar
37 104
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 5 6 7
Svar
134
· Visningar
18 772
Senast: MiaMia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka