PC eller Mac?

• IT & mobiler
  • Trådstartare Trådstartare Lea
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 53
  • Visningar Visningar 3 272
L

Lea

Out of curiosity så att säga:p

Vad har ni för dator: PC eller Mac?

Själv har jag Mac:bump:

Sv: PC eller Mac?

Jag har en stationär pc. Men fick nyligen min första mac, en svart macbook, och jag är helt såld. Som jag suktat efter den. Ser i dagsläget inga fördelar med min pc, men lär nog spara den då jag hellre spelar på stationära datorer och den kan vara bra att ha ur den synpunkten. Apple for the win!

Pc för hela slanten! Älskar min laptop. Men förstår mig på Mac också, gillar deras vita Macbook.

PC!

Min första dator var en Mac dock, men har inte ägt någon sen dess. En polare till mig har en skitsnygg mac, men jag kan inte säga att jag känner mig så välorienterad med den ;)

Just nu en vit MacBook, gillar den men jag kan inte få det att funka med filmer och sånt.
Lånar oftast mammas PC.

Inte få det att funka med filmer? Ladda ner vlc så fungerar allt du kan önska dig i film väg.

Mac. sen -98, skulle aldrig i mitt liv byta tillbaka!

1000 resor snyggare + att OS är lätt och funkar!

skulle man mot alla odds vilja köra win så kan man ju installera det oxå i sin mac :)

Liknande trådar

IT & mobiler Härom dagen fick jag nedanstående meddelande på min dator. Det går inte att klicka på knapparna och jag kommer inte in i datorn. När...
Svar
11
· Visningar
453
Senast: Görel
·
IT & mobiler Någon här som vet om man kan göra något åt att laptopens bildskärm tappar ljusstyrka? Kan man åtgärda eller byta ut skärmen på något...
Svar
2
· Visningar
174
Senast: MJLee
·
IT & mobiler Kanske finns det någon mer teknisk än mig. Kalasdags och kompisarna önskar sig vbucks, alltså valutan i Fortnite. Det är oklart vilka...
Svar
6
· Visningar
605
Senast: AlinaT
·
IT & mobiler Jag drunknar i skärmtid; jobbar framför en skärm hela dagarna, slösurfar ledig tid på jobb och hemma. Nu känner jag att det räcker...
Svar
5
· Visningar
463
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Kids edition del 5
  • Vad gör vi? Del CCXIII
  • Lekstuga

Hund, Katt, Andra Djur