PDF-fil till word-dokument?

venica

Trådstartare
Hej!

Tänkte fråga om det är någon som vet något smart sätt att omvandla PDF-filer till Word-dokument? :)

Sv: PDF-fil till word-dokument?

finns en drös konverteringsprogram ute på nätet, för den som söker. Det man generellt kan säga är att de långt ifrån alla gånger gör ett bra jobb, om man vill exportera mer än bara text.. formateringen brukar sällan följa med på ett vettigt sätt.

Sv: PDF-fil till word-dokument?

Hm, okej, jag jobbar med spektrofotometerkurvor just nu, så de måste ju bli bra. Något tips på program? :)

Liknande trådar

IT & mobiler Hej, bukeraklet! Har två it-frågor: !) Hur ändrar man sin mailadress på facebookkontot??? 2) Förr hade jag epost NN@live.se men hittar...
Svar
4
· Visningar
397
Senast: sweep
·
IT & mobiler Min IPhone SE är bara ett år gammal. Tyvärr har telefonen den sista månaden börjat frysa fast. Inte hela tiden, men ibland. Ibland när...
Svar
0
· Visningar
236
Senast: ufot
·
Juridik & Ekonomi När jag vaknade härom morgonen stod min granne på min uteplats, utanför lägenheten (markplan), och glodde in genom mitt sovrumsfönster... 2 3
Svar
44
· Visningar
4 903
Senast: jemeni
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 927
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka