PDF som insticksprogram

Lillsillen

Trådstartare
VAR hittar man inställningen som gör att PDF.filer öppnas i instickprogram i Mozilla Firefox????
På filtyper

Istället för via filöppnaren som först hämtar filen o sen öppnar i nytt fönster....
 
Sv: PDF som insticksprogram

Tack för det :)
MEN....."pdf"-filer finns inte med i den listan...:(
Hur får jag dit dem?
 
Sv: PDF som insticksprogram

Är det ingen som vet hur man lägger till filtyper och hur de ska hanteras i Firefox???
 
Sv: PDF som insticksprogram

har tittat runt lite, tror det är i adobe acrobat reader som du gör inställningen för att dne inte ska öppna sig automatiskt såfort du klickar på någonting som slutar med .pdf, inte riktigt säker på hur dock. annars kan du ju alltid testa högerklick, spara mål som/save link as
 

Liknande trådar

Relationer Min sambo släppte bomben att han vill göra slut. Jag är helt förkrossad. Visst vi har bråkat ganska mycket på sistone och vi...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
7 670
IT & mobiler Jag blir så irriterad. Bytte nyligen ner mig från Samsung s10 till Samsung a53. Annars nöjd men whatsapp trasslar. Har googlat en del...
Svar
13
· Visningar
630
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 950
Senast: ako
·
  • Artikel
Hem
Dagbok Jag längtar hem. Jag vill hem. Jag behöver åka hem. Jag måste åka hem. Jag lever i ett tillstånd som äter upp mig inifrån. Vart jag än...
Svar
7
· Visningar
1 100
Senast: manda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp