Pedegree klubb...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare HORSEBABE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 887
H

HORSEBABE

Någon här som är medlem där??
Står att man ska få ett valp paket (el. annat paket beroende på hur gammal hunden är...)om man är medlem där...
Kommer det automatiskt eller finns det någonstanns som man ska typ beställa det eller nåt?? Hittar inte det någonstanns på sidan...

Jag är medlem där, endast pga av valppaketet. :o :o

Men det var inte så spännande. Men en del fina häften med tips om valpens utveckling.

Man anmälde sig bara på deras sida så dök det upp efter ett bar dagar.

Det kommer automatiskt :) Fast jag tycker det enda som var bra i valppaketet var hundgodiset, Selma älskar det :)

Nej, det är gratis. Friskies har något liknande också, som också är gratis.

Fast jag tycker det enda som var bra i valppaketet var hundgodiset, Selma älskar det

Japp, precis. Min älskar också det godiset så det var en av anledningarna som jag anmälde mig. :D :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag och sambo ska skaffa hund. 😊 Både han och jag jobbar skift och han jobbar mestadels natt. Det här innebär att vi har ett glapp 3ggr...
Svar
8
· Visningar
1 460
Senast: Kajsalisa
·
R
Övr. Hund Jag ska välja tilltalsnamn till min valp, och jag har lite svårt att "hitta rätt". Jag har läst mig till att hundar hör vissa bokstäver... 2 3
Svar
59
· Visningar
3 300
Senast: Raderad medlem 147980
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 599
Senast: Otherside
·
Övr. Hund Hej, Vill kanske mest skriva av mig eller få lite tips kanske! Min kille är snart 1 år. Jag tycker vi har god kommunikation för det...
Svar
9
· Visningar
1 166
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Tråden för spår
  • Husky från USA, tips och råd m.m
  • Shop to you drop, del 4