Pedegree klubb...

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare HORSEBABE
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 888
H

HORSEBABE

Någon här som är medlem där??
Står att man ska få ett valp paket (el. annat paket beroende på hur gammal hunden är...)om man är medlem där...
Kommer det automatiskt eller finns det någonstanns som man ska typ beställa det eller nåt?? Hittar inte det någonstanns på sidan...

Jag är medlem där, endast pga av valppaketet. :o :o

Men det var inte så spännande. Men en del fina häften med tips om valpens utveckling.

Man anmälde sig bara på deras sida så dök det upp efter ett bar dagar.

Det kommer automatiskt :) Fast jag tycker det enda som var bra i valppaketet var hundgodiset, Selma älskar det :)

Nej, det är gratis. Friskies har något liknande också, som också är gratis.

Fast jag tycker det enda som var bra i valppaketet var hundgodiset, Selma älskar det

Japp, precis. Min älskar också det godiset så det var en av anledningarna som jag anmälde mig. :D :angel:

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 007
Övr. Hund Vilka tuggben är era hundars (och era) favoriter? Det finns ju rätt många märken numera som har svensk- eller nordisktillverkade ben av... 2
Svar
22
· Visningar
1 357
Övr. Hund I mitt område finns några hundägare med reaktiva hundar. Ibland händer det att dessa hamnar bakom mig och min hund på promenaden om de... 2 3 4
Svar
77
· Visningar
4 067
Senast: sidensvans
·
Övr. Hund Hur gör ni andra när ni ska resa, och inte kan ta med hunden/hundarna? Jag har tidigare kunnat lämna hundarna till svärmor, men nu är... 2 3
Svar
53
· Visningar
3 485
Senast: ufot
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka