Peder´s brösta..

Arabis

Trådstartare
Undrar vilka som säljer den brösta som bl a Peder Fredricsson använder ( såg på TV från Falsterbo.), även en av våra fältavlansryttarinnor.
Ingen förbygel, utan ser mer ut som en " vanlig" brösta, fast den fäst´s även högt upp på sadlen ( som en förbygel.)
Sedan som vanligt på sidorna, i sadelgjorden.
Ngn som vet, märke, pris, återförsäljare??

Devocoux har en modell som är rätt populär bland eliten, vet dock inte om det är den du menar, för jag förstår inte din förklaring...

Sv: Peder´s brösta..

tror att det är devoucoux´s "leather breastplate" du menar. linda algotsson har en sån så de kan nog va henne du sett......

antar att den är dyr (devoucoux är inte speciellt billigt), vet att alberga gård (tror ja de heter) är återförsäljare för devoucoux i sverige kolla me dom om du är intresserad!

Hur kommer man till produkterna?
Jag kommer bara till en sida där en sadel "ritas" och sen när den väl är klar händer inget mer.. Det går liksom inte att göra något, annat än ta bort sidan. Ska man vänta en stund eller? Är det jag/min dator som är dum :smirk: ?

Har för mig att jag sett liknande på Strömsholmsbutiken!

Liknande trådar

Hästvård Är det här ett onödigt/småaktigt/kinkigt mail att skicka till en veterinärklinik? (Bakgrunden är att jag, mycket motvilligt, åkte till... 2
Svar
21
· Visningar
3 490
Senast: domesticus
·
Islandshäst Hej kära bukefalister. Det här är en lång text så ni som orkar ta er igenom den; tack! Jag har ett ganska normalt problem tror jag... 2
Svar
33
· Visningar
8 313
Senast: As_Vegas
·
Hästhantering Det var svårt att komma på var den här tråden borde ligga egentligen, både på utrustning och ridning egentligen. Men tillslut handlar... 2 3 4
Svar
72
· Visningar
13 611
Ridning Hade ut vet att kolla tänderna på min olycka i veckan våran vet är grymt noggran, kunnig och bra på att informera på "ren svenska" vad... 2 3
Svar
51
· Visningar
6 319
Senast: Whoever
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Atletix
  • Bildtråd