Pee-Wee katttoalett...

Lydia

Trådstartare
Någon mer som har Pee Wee kattlåda? Man har träpellets i, och så är det hål i botten, så när katten kissar så ramlar det blöta ner (blir som spån), och hamnar under, i en "uppsamlingslåda". Det luktar mkt mkt mindre (ja, förutom skiten då, den får man ta bort som vanligt). Den undre lådan tömmer man ett par ggr i veckan kanske (max), och man behöver inte byta ut peppetsen, bara fylla på ny.
Mina svärföräldrar har såna till sina katter. Vi har sån till vår katt också (fast vi fick hem våran katt idag, uppfödd av svärföräldrarna).
Så, någon mer som har sån kattlåda?
 
Jag provade den ,länge sedan men med dåligt resultat....antar att jag har för många katter eller nåt.
Det luktade apa i hela lgh o,jag har inset att parfymerad sand är det bästa för oss iaf. :D
 
:D
Mina svärföräldrar har 5 vuxna katter, och har två kattlådor (nu har de en liten med sand också, när de har haft 5 "nästan leveransklara" kattungar. När kattungarna var små hade de flera med vanlig sand på andra ställen)
 
vad? Det ger ju inget att skriva "hört mkt dåligt", det vore intressantare att höra VAD?
 

Liknande trådar

Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 330
Katthälsa Hej! Jag har ett bekymmer jag försökt få bukt med länge men har inte hittat nån bra lösning än, och det är dålig lukt av kattlådorna...
Svar
7
· Visningar
2 132
Senast: Holly92
·
T
Övr. Katt Hej! Jag har en fråga till er som har pee wee kattlåda hemma. Gäller "regeln" en låda till varje katt och en extra även till pee...
Svar
7
· Visningar
5 247
Senast: Totally
·
Hundträning Hej! Ska väl göra en lång historia ganska kort. Endel kanske vill ha hans historia för att förstå hunden. Tog hem en gnutta jobbig...
Svar
6
· Visningar
6 645
Senast: dpmatte
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

  • Att bjuda någon?
  • Vad gör vi? Del CXCV
  • Bra hörlurar

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp