Pepparkaksdegen som hyllades

Takire

Trådstartare
För några veckor/dagar sedan var det en bukefalosmedlem som sökte receptet på en pepparkaksdeg som figurerat på bukefalos tidigare. Receptet dök upp och jag blev nyfiken . Men nu hittar jag inte vilken tråd det var i! Tycker det borde vara lätt att hitta nen jag fick ge upp.

Jag skulle vilja göra en god deg att göra ett pepparkakshus med. Ett hus som bara får stå såpass länge att det är dammfritt nog att äta upp!
 
Jag hittar inte heller tråden nu :confused: Men om det är den tråd jag tror så var det detta :)

pepparkakor.jpg
[/URL]
Fler som ville ha så här är det. VARNING ni kommer aldrig att äta några andra resten av livet.
Ps. Det bör helst vara lite deg kvar till utbaket, konstigt nog så går degen åt väldigt fort.
 
Jag hittar inte heller tråden nu :confused: Men om det är den tråd jag tror så var det detta :)
Tack! Hade för mig att det var du som delade receptet så försökte med att söka på pepparkaksdeg plus ditt användarnamn . Men lyckades ändå inte då 😁.
 

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte vart tråden hör hemma, den spretar mot flera ämnen. Moderator kan flytta den om det blivit helt galet. Jag måste...
2
Svar
28
· Visningar
7 718
Senast: lundsbo
·
Katthälsa Vår katt, en kastrerad bondkatt på tre år, kom in för några veckor sedan med ett rejält blodöra. Helt opåverkad för övrigt vilket gjorde...
Svar
3
· Visningar
850
Senast: kolja
·
Övr. Katt Jag gav i våras bort en katt åt en som frågade efter en ny, vuxen, katt då hennes förra blivit påkörd. Jag hade två som inte trivdes så...
Svar
19
· Visningar
2 090
Senast: Skjøldur
·
Hästmänniskan Var lite osäker i vilket forum jag skulle lägga den här, men vi provar med hästmänniska. Jag har länge funderat på hur mycket/vad man...
2 3
Svar
55
· Visningar
5 925
Senast: Cambrie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp