Pepps hårtråd!

pepp

Trådstartare
Den 31 augusti ska jag förnya mitt hår lite.. känner mig rädd :D

Just nu hänger det bara och tovar sig extremt lätt. Längden och luggen ska vara kvar, annars tar jag gärna tips på frisyrer som är enkla och hyfsat underhållsfria (ej wolfcut) jag är lat!
Färgen är lite oklar men jag har fastnat för nåt liknande på kollaget för att få lite mer liv... grundfärgen ska vara min egen :)

IMG_20220811_191825.jpg
 
Jag gillar den sista bilden. Tycker det är snyggare när det ljusa kommer längre ner i håret och inte lika mycket i främre slingorna som blivit trendigt nu! :)

Gillar den med, tycker den ser mest naturlig ut :) sen har jag en förkärlek till väldigt blont hår, men tycker nog inte riktigt min hudton passar i det.
Det får vara snyggt på nån annan :D
 
Gillar den med, tycker den ser mest naturlig ut :) sen har jag en förkärlek till väldigt blont hår, men tycker nog inte riktigt min hudton passar i det.
Det får vara snyggt på nån annan :D

Då är det ju perfekt att ha ljust i längderna och mörkare upptill 👌
 
Åh jag ska också piffa till mig och önskar tips på frisyrer för den med mycket hår. Det är inga tjocka hårstrån, men de är MÅNGA. Och raka. Prova lite slingor denna gång. Har ungefär samma längd som @pepp men ingen lugg
 

Liknande trådar

Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 314
Senast: fejko
·
Relationer Jag är livrädd för kärleksrelationer. Samtidigt längtar jag väldigt mycket efter närhet. Hur gör man? Hur vågar man släppa någon nära...
Svar
4
· Visningar
3 690
Senast: Cafer
·
Hundavel & Ras Jag funderar skarpt på att skaffa mig en till hund kanske om ett år. Jag har några raser i åtanke, men tycker det är super svårt...
Svar
14
· Visningar
1 353
Senast: Tonto
·
Skola & Jobb Jag har absolut ingen att prata med om detta. Satt och googlade "karriärrådgivning" och kände att jag kanske ska betala för det (så...
2
Svar
22
· Visningar
3 569

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp