Pessoa spöt

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Dressyrfantasten
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 67
  • Visningar Visningar 4 627
Sv: Pessoa spöt

Helt okej spö men så märkvärdigt var det inte tycker jag...
Men du får givetvis köpa vad du vill, ska ju inte ja bry mig om men jag skulle aldrig köpa ett spö för så mkt, det glöms lätt på tävlingar elelr ngt stans i stallet där det kan gå i sönder.
För mig är det nästan ett mirakel om jag kommer tbx från en tävling/träning och har med mig spöt hem:p

Sorbe skrev:
:bow:
Jag (hon :D ) tycker spöt egentligen är för dyrt för den lilla knoppen dessutom.
*Hick*:eek:
En guldknopp som inte ens någon ser, dom kunde väl åtminstone ha gjort hela knoppen i guld så hade ju någon mer än ryttaren kunnat se det:angel:

Jag håller med resten, Kul att du hittat ett spö som du gillar och det är dina pengar så jag bryr mig inte.
Men personligen skulle jag aldrig läggga över 200.- på ett spö (om jag använde det)

Jag håller med de flesta här, personligen skulle jag INTE lägga ner så mycket pengar på ett spö. MEN!, jag kanske har något annat som egentligen är helt i hästväg (haha) för dyrt för sin funktion, men som för mig ger en liten guldkant i vardagen. Om det sen är ett spö eller vad det är spelar ju ingen roll, det är ju den där härliga känslan som förlänger livet!:banana:

:eek: rätt hög stöldfaktor!:eek:

tom "vanliga" spön för 40 spänn blir ju snodda hi och dit!

Jag har också ett spö med guldknopp, det kostade 69.- på lantmännen.
Det bästa spöet jag någonsin har haft är ett från ullared i prisklass 25:-

Fungerar jättebra!

Men det är ju upp till var och en vad man vill lägga pengar på, jag la mina på en sadel för 30000:- och träns nästan 3000:-

Ärtor och Morrhår!

Dressyrfantasten skrev:
Idag kommer bilder håll uuuut :banana:

För dom som inte läst andra tråden så ska jag hämta ett spå med äkta guldknopp

HAHAHA! Va löjligt!
Vad folk köper.. Det var iallafall dagens garv :rofl:

*kl*

Men snälla ni, denna tråd passar bättre på ÄU med tanke på mogenhetgraden.

Liknande trådar

Utrustning Kommer att behöva börja rida med pannlampa nästa år om vi ska kunna göra längre turer än 1km 🙈 Finns det enkoma pannlampor till hjälmar...
Svar
10
· Visningar
402
Senast: Hedwig
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
412
Senast: Freazer
·
Utrustning Vilket täcke bör jag satsa på? Har en häst som är breeeed, halsen högt satt och hög/bred. Jag har några täcken men nästan på alla så är... 2 3
Svar
40
· Visningar
1 417
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Tjo, hästarna har sedan ifjol haft hönät med 4cm maskor från laxens, hållit bättre än det med 3,5 från gg, men börjar vara mer hål än...
Svar
2
· Visningar
344
Senast: Shixle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka