pessoa täcken?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare iingentiing
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 9
  • Visningar Visningar 1 870
I

iingentiing

Jag har köpt ett Pessoa vintertäcke (det gröna med ett stort P på) och undrar helt enkelt ifall dom har bra kvalitet eller om dom bara är skit! min häst går inte med en täckesförstörare nu men man vill ju ändå att dom ska hålla.
Undrar också helt enkelt vilket pris dom brukar ligga på, jag köpte mitt för ca 1800kr. var det billigt eller dyrt för detta täcke?

Sv: pessoa täcken?

jag har inte det utetäcket men ett tjockt innetäcke. är jättenöjd med det, bra passform och yttertyget verkar ju väldigt slitstarkt både på inne- och utetäckena!

Jag har det vintertäcket till båda mina hästar. jag är väldigt nöjd med det! det är ett ganska normalt pris, det går att få tag på billigare när det är rea.

JAg tycker inte att Pessoa är jättebra- men de är inte dåliga heller. Har använt mitt i två säsonger- håller nästan för vad som helst...

Priset var högt- högre än när de kom ut då jag köpte mitt för 1599:-
Då var det ju ändå en nyhet...

Jag har gått tillbaka till Horseware ännu en gång. Kommer nog inte köpa så mkt täcken då de är outstanding.

Hästar är stora, tunga och starka, det finns nog ingen täckestillverkare som kan göra ett täcke som håller mot hårdhänta tänder, rullningar och annat våld från hästarna.

Oavsett om täcket kostade 800:- eller 1800:- så går det sönder om oturen är framme.

var på Bö***s har för mig att de tog 1000 spänn för ett där, supertjockt pch gosigt.

Jag köpte precis ett för 1 238 kr, men det var nog jätte billigt. Har sett att dom kostat runt 2 000:-. Har aldrig använt mitt, men det känns som att det är mkt bra kvalitet och det verkar sitta bra också.

jag var och klämde men jag tyckte inte att uyttertyget verkade särskilt starkt.
Jag köpte ett annat på B för 495Kr 1610 denier teflonbehandlat thermostar.

Köpte mitt på utförsäljning för halva priset och gav då 750:-. Har inte använt det så mycket ännu men det har bra passform och är väldigt snyggt!

Liknande trådar

Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
658
Senast: cowgirl81
·
Relationer Jag har upplevt en situation som väldigt irriterande under några år nu, för någon vecka sedan så escalerade min irritation och jag blev... 2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 094
Senast: Majjijann
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er... 2
Svar
28
· Visningar
4 485
Senast: Lavinia
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 693

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Akvarietråden V
  • Blandraser och renraser

Hästrelaterat

Tillbaka