Pessoabett

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Katla
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 29
  • Visningar Visningar 2 415
Sv: Pessoabett

Och hur kan det då komma sig att det enda bett min ena häst trivs på är pessoa ??

Det trodde jag med att min kille gjorde, men har nu efter många om och men förstått att han kanske inte gör det, och ska nu leta nya bett åt honom. Det bästa är ju 3-delade vanliga. Min kille tycker inte heller om pelhambettet.

hästen "knäpper av i nacken" och blir ÿber stumm i munnen...blääääääää

För att i bland när hon blir stressad/rädd så bryr hon sig inte om tränsbettet men med pessoa så blir hon mycket mer avslappnad.

Okej, du drar den slutsatsen, att hon asvkyr det, genom att prova ett enstaka bett, dessutom pelham...?

Liknande trådar

Utrustning Min häst gillar att kli sin svans och det är ju skitfult 😝 På tjockare stalltäcken finns oftast svanslapp MEN på ofodrade/tunna...
Svar
9
· Visningar
625
Senast: Alexandra_W
·
Utrustning Den här tiden på året är min häst, som många andra, väldigt skavkänslig. Hon får bland annat skav på halsen av tyglarna. Jag använder... 2
Svar
26
· Visningar
890
Senast: TinyWiny
·
Utrustning Vilka här har provat Taurs nyare sadlar, alltså de släppta typ senaste 3 åren? Jag provade Gaiter version 1 och sålde den nästan...
Svar
10
· Visningar
750
Utrustning Tveksamt om det räknas till utrustning kanske, men jag undrar om man alltid måste blöta dem? Jag trodde (kanske i min enfald?) att nu...
Svar
12
· Visningar
766
Senast: fio
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka