Pessoas nya skydd.

Sv: Pessoas nya skydd.

OMG, ska man skratta eller gråta? Säkert bra ventilation, men är de av GUMMI?!:eek: Måste ju bränna bort pälsen på nolltid, såns skulle jag inte ha på min häst ens om jag fick betalt:smirk:

Fula och verkar inte skydda särskilt bra alls.
Typ som ett nät bara. Dessutom kostar de säkert multum.. :cool:

Haha, rida i body :rofl: Inte så kul om man är nervis och måste springa på dass hela tiden :crazy:

haha gäller att man inte äter katrin plomon eller massa halstabletter dagen innan som har laxerande värkan :D:D :rofl:

De var inte snygga........men men.....man kanske kommer med såna själv till våren....

Z som tror sig vara opåverkad av mode.......yeah right:rofl:

Har oxå sett dem är de hårda eller mer gummiakriga. Det är nog en bra tanke bakom dem men usch va fula!!

kom på vad dom liknar XD och pga detta kommer dom bli mega poppis.. dom ser ut som foppatofflorna ju XD lika fula...dyra kommer få billiga kopior och folk kommer köpa dom.. hur j*vla fula dom nu än är :rofl:

fast med fårskinsinmlägg skulle de bli riktigt koola xD

lånar knapp
Jag tycker dem är rätt fräcka och funktionella. De har ju genomgått alla tester som går att genomgå...
Benet håller sig ju torrt och svalt på ett annat sätt med.
Me like :o) (det tror jag i andra också kommer att göra om några månader ;) )

precis lika fula men kanske lika sköna för hästarna som de hemska foppisarna är för oss, men dum få va hur bekväma dom vill, tänker inte köpa några :p

Nu finns de på ridhuset.eu. Jag har precis beställt dem. Tycker de verkar jättebra eftersom de ventilerar så mycket. Gillade de Hööks hade med hål (mindre) men de finns ju inte längre, så nu blir det dessa.

Haha.. Jag tyckte inte de var såå jättefula men det verkar bara vara opraktiskt med hål i dem.

:D såg ni den nya tävlingsskjortan???
saxat: ”Tävlingsbody” med stretch, kombinerad tävlingsskjorta och trosa gör att du slipper problemet med att tävlingsskjortan glider upp. Kanonkvalitet till bra pris.

:crazy: om man behöver springa snabbt på dass innan man ska in på banan så lär man få tidsfel tror jag :angel:

Hahaha jag läste också de där:rofl: Vem köper en sån:crazy:?

Liknande trådar

Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
397
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 215
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 836
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka