Pessoas nya skydd.

Sv: Pessoas nya skydd.

Hmmm tycker de är :devil: så fula...
Ska bli kul att se om de blir poppis.
mvh Snuffsie

Jag är såld :) Jag ska på en shoppning runda nästa vecka och ´ska se om min favvo butik här nere kan ta in dem åt mig.

Men guuu. Ja, din smak är ju lite udda, det vet vi. ;)
Du har väl sålt din stora? Och så har du en ung kvar eller har du köpt en till?

kl

Såg de där hemska skydden när jag hämtade min sadel för några veckor sen. Skitfula ju.

Nej, fy, inte alls min stil på de där skydden.

Hehe, smaken är som baken.. :P Ne men gillar funktionen på skydden + att de var snygga. Sticker ut i mängden, alla skydd ser ju likadana ut.

Japps skimmeln är såld, kvar den lille skiten (nublivna 2.åringen), stor ny på väg, men säger jag inte nu :P men snart...

klämde du på dem?? Är de lika mjuka som de ser ut att vara??

Haha jag brukar tycka om allt som är nytt, fräckt och lite annolunda, men dessa var verkligen groteska!:rofl:

Klämde på dom svarta i mitten av november och tyckte dom kändes som någon form av korsning mellan gummi och marschmallows...

Konstaterade också att om man som vi enbart rider ute så är risken alldeles för stor att det samlas grus och sand i håligheterna som ligger kvar och sen ger skav...

Så tyvärr är detta en produkt som jag blir tvungen att säga NEJ TACK till...

hittade inte dem i någon butik här i närheten så nu har jag beställt skydden :P dock bara fram.. bak är jag inte intresserad av..

tyvärr stod de att leveranstiden var 3 - 6 veckor.. huu.. men den som väntar på nått gott väntar aldrig för länge :P

du får ge en utvärdering sen :D
Hade tänkte köpa dem på gbg horse show, dom är ju jäkligt fräcka :love:

Japp de ska jag göra. Hoppas jag får dem snart.. :P

FRäcka ja då, coola tycker jag.. gillar dessutom funktionen.. sen så slipper man ha samma skydd som alla aldra.. hihi

Hahah :)

passar bäst på samma färgs ben tycker jag :D

Liknande trådar

Utrustning Gäller kanske framförallt dom med galvad stålram. Hur ser det egentligen ut bakom ”spikhuvudet”? Hur fäster dom in i stålramen? Jag...
Svar
10
· Visningar
397
Hästvård Står just nu i ett jäkla mysterium. Tankarna går som en studsboll. Tänker jag berättar händelseförloppet så får vi se vad ni har o säga... 2 3 4
Svar
74
· Visningar
5 228
Hästvård Funderar med detta kring svartsjuka om hästar kan känna sådant och i så fall hur. Anledningen att jag frågar är att min häst blivit som... 2
Svar
24
· Visningar
1 385
Senast: skiesabove
·
Ekonomi & Juridik Jag har ett ämne som jag gärna vill höra andras synpunkter kring då jag själv inte riktigt vet hur jag ska tänka, hittade ingen annan... 2
Svar
36
· Visningar
3 836
Senast: 13579vas
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka