Petit basset griffon vendéen- hundar på buke

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare puff93
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2
  • Visningar Visningar 867
P

puff93

hej ville bara kolla om det finns nåra Petit basset griffon vendéen hundar på buke.
har skälv en hane på 15 månader. han är den envisaste hund jag har träffat!

hur e era petit basset hundar?
bilder?

// jenny

Sv: Petit basset griffon vendéen- hundar på buke

Jag har ingen petit, men har dels jobbat med 15 stycken och sett andra petiter på nära håll då min förre uppfödare hade petiter i sin kennelbyggnad.

Jag tycker inte att dom är så envisa faktiskt, har inte träffat en enda som är envis. Däremot en smidig hund som kan vara mycket charmig men ingen ras jag skulle vilja ha. Tycker deras päls är jobbig att kamma även om det är en trimras :crazy:

Vart kommer din ifrån ?

Sv: Petit basset griffon vendéen- hundar på buke

hittade inte stamtavlan men ja vet att han heter Broings Petit Abbe

Liknande trådar

Övr. Hund Jag vet inte vad jag ska göra. Jag har i dagsläget tre hundar, en 11-årig labradorblandning, en 8-årig storpudel och en 3-årig... 2
Svar
23
· Visningar
2 245
Senast: __sofia__
·
Övr. Hund Hej! Först och främst vill jag vara tydlig med att jag ALDRIG skulle skaffa en hund om jag inte är absolut 100% säker på att jag har... 2 3
Svar
43
· Visningar
2 692
Senast: __sofia__
·
Hundhälsa hej! Jag har en bekant som har en 9årig hund. i början på sommaren opererades hon för tumörer i juvrer och ingen biopsi togs. några...
Svar
10
· Visningar
1 022
Senast: cassina
·
Övr. Hund Har en renrasig hund av mindre ras som kom till oss för fyra år sedan direkt från uppfödaren. Hon var 14 månader när vi tog henne och är... 2
Svar
20
· Visningar
2 687
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Uppdateringstråd 31
  • Valp 2025