Petrie ridstövlar

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Diidah
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 4
  • Visningar Visningar 1 047
D

Diidah

Vad tycker ni om era Petrie? Är sugen på ett par Petrie Standard, är dom något att ha? :smirk:

Sv: Petrie ridstövlar

Jag älskar mina Petrie, vet inte vad det är för modell eller så men nästa stövlar blir ett par Petrie Anky =)

Sv: Petrie ridstövlar

Jag har ett par sådana, de är underbara! Har haft dem och använt dem mkt i ca 8 år, klackat om dem en gång och de är i skick som nya fortfarande. Kommer dröja mååååånga år innan jag behöver köpa nya.
Rekommenderar dem starkt!

Liknande trådar

Utrustning Jag behöver ett par nya dressyrstövlar, men ju mer jag googlar, desto mer vilse i ridstöveldjungeln verkar jag bli! Jag vill ha ett par... 2
Svar
34
· Visningar
1 543
Utrustning Såg igår att de ridstövlar jag använder i hoppsadeln har gått sönder. Har ett par andra som jag tycker mycket om men som är för små, så... 2
Svar
23
· Visningar
1 153
Senast: Ajda
·
Utrustning Behöver tips på var en kan hitta ridstövlar i riktigt läder, helst utan snörning. Människan som ska ha dem är knappt 160 cm lång och har...
Svar
2
· Visningar
247
Senast: sweep
·
Utrustning Min lilla welsh mountain ska gå Sugar Cup i fälttävlan i helgen. Hade ni broddat? Och hur skyddar jag bäst mot brodd-tramp? Boots fram...
Svar
5
· Visningar
735
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Somna in hemma
  • Oseriös avel 2023
  • Uppdateringstråd 31