Pfiff Gino någon som har en sådan?

Fullblod89

Trådstartare
Någon som har en pfiff gino dressyrsadel? Finns bara i 17½ och normal bom. Men normal bom kan variera från märke till märke.

Ni som har en gino, hur ligger dom på era hästar. Vad för typ av hästar har ni? Gärna bilder med sadeln på hästen, med eller utan ryttare ;)

Hur är den att rida i? Är den djup, får man bra eller sämre sits etc.

hur är kvaliten?

Ja som ni förstår finns det många frågor ang denna sadel. Ju mer svar desto bättre :)

Sv: Pfiff Gino någon som har en sådan?

Hade en sådan hemma. Tyvärr passade den inte min häst han var för svängd i ryggen trots att han är ganska rak. :crazy:
Den kändes väldigt mjuk och skön och såg ruskigt trevlig ut att rida i. Men eftersom den inte låg bra på honom så kunde jag inte provrida den.

Liknande trådar

Utrustning Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Svar
4
· Visningar
971
Senast: Esmeralda
·
Utrustning Hej! Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Svar
9
· Visningar
653
Senast: cowgirl81
·
Utrustning Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Svar
0
· Visningar
499
Senast: __sofia__
·
R
  • Låst
Hästhantering På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en... 16 17 18
Svar
351
· Visningar
17 724
Senast: Hedinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Klippmaskin till tjock päls
  • Vilken hundras?
  • Guldfasanerna