JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Pfiff Gino någon som har en sådan?
Någon som har en pfiff gino dressyrsadel? Finns bara i 17½ och normal bom. Men normal bom kan variera från märke till märke.
Ni som har en gino, hur ligger dom på era hästar. Vad för typ av hästar har ni? Gärna bilder med sadeln på hästen, med eller utan ryttare
Hur är den att rida i? Är den djup, får man bra eller sämre sits etc.
hur är kvaliten?
Ja som ni förstår finns det många frågor ang denna sadel. Ju mer svar desto bättre
Sv: Pfiff Gino någon som har en sådan?
Hade en sådan hemma. Tyvärr passade den inte min häst han var för svängd i ryggen trots att han är ganska rak.
Den kändes väldigt mjuk och skön och såg ruskigt trevlig ut att rida i. Men eftersom den inte låg bra på honom så kunde jag inte provrida den.
Sv: Pfiff Gino någon som har en sådan?
Hur svängd i ryggen var han? bild
Utrustning
Jag måste seriöst ta tag i det här med att hitta en dressyrsadel till min unghäst och jag är lite lost, är oändligt tacksam för tips i...
Utrustning
Hej!
Jag har nu ridit på ridskola i ett år och tycker verkligen att det är helt fantastiskt. Jag känner att jag börjar få en djupare...
Utrustning
Jag har i dagsläget en Lippo Marcello 17,5" hopp-/allroundsadel som passades ut av erfaren sadelutprovare för två år sedan och som har...
Hästhantering
På förekommen anledning sitter jag och funderar på det här med hästar som springer på/över en människa, vilket ju i bland haft en...
16
17
18
Sidan krånglar
Bukefalos Igår och idag har det hänt mig igen att jag har fått upp detta lite då och då:
503 Service Unavailable
No server is available to handle...
bettysmatte
48 minuter sedan
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Ja verkligen... Det kändes som att allt gick jättefort och jättelångsamt på samma gång. Hade jag hunnit tänka något så hade jag väl...
Red_Chili
8 minuter sedan
Svar: 1 247
Visningar: 74 977
Hund
Hönstråden II
Lantbruksdjur Jag fick ju ett gäng ägg av en jobbarkompis i april. Blandad kompott av isbar, maran och lite mix. Inga regelrätta avelsägg utan samma...
Ajda
25 minuter sedan
Svar: 1 935
Visningar: 187 343
Djur
Senast tagna bilden XVI
Övr. Hund Så som han ibland får mig att vilja slita i mitt hår, och så som han kan få mig att skratta denna tokstolle till unghund.
ii-ssa
59 minuter sedan
Svar: 552
Visningar: 33 879
Hund