Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det nån som har den sadeln, eller har sett den i verklighet, och kan berätta nåt om hur den är?? Genom priset så förstår man ju att det inte är nån kvalitetssadel direkt, men har redan en bra bomlös dressyrsadel och vill nu bara ha en allround eller hoppsadel som jag kan ha dom få gånger jag får för mig att hoppa, alltså några gånger per år ungefär..![]()
![]()
Har en fjordingkorsning som är bred och rak. Har nu en Griffin Haflinger xx-vid men ska sälja den..
Mvh/Anna
Men 110 grader på en sadel är väl inte smalt? Jag trodde att det var en vid bom?
Spinner vidare*
Jag är nu ute efter en bomlös till min fjordis. Ska få köpa en begagnad utav en bekant. Men jag vet bara att den heter Pfiff. Är det samma som den ni pratar om eller finns det flera olika? Har ni någon bild på den ni pratar om? Den jag ska köpa ser ut ungefär som den som säljs på börjes.
Nej då det är inte smalt, men på min häst hade det t.ex varit preciis att det passade
Finns ju ÄNNU bredare hästar än 110 graderSe Diabolical_Kittens haffis, han är väl typ 130 grader el nåt?
Nej då det är inte smalt, men på min häst hade det t.ex varit preciis att det passade
Finns ju ÄNNU bredare hästar än 110 graderSe Diabolical_Kittens haffis, han är väl typ 130 grader el nåt?