Pfiff Pilot?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare minimaliin
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 10
  • Visningar Visningar 1 820
M

minimaliin

Någon som har erfarenhet av den sadeln? Ska prova en begagnad sådan på min häst ikväll. Hur är kvalitéten på denna sadel? Läder? Passform? Hållbarhet? Pris? Jag vill vet ALLT som bara finns att veta om sadeln! :D

Sv: Pfiff Pilot?

*puttar upp*

ingen som har någon erfarenhet av Pfiff sadlar? :(

Jag har ridit i pfiff dressyrsadlar och har bara possitiva erfarenheter, framförallt så är dom enOOOrmt sköna och mjuka att sitta i. De håller en bra kvalité och är väldigt prisvärda! En bra sadel till ett bra ganska lågt pris.
Bra passform, den jag red i kunde åtminstone två hästar ha, passade bra på båda trots att de inte var så lika!
Jag rekomender dem absolut, blir nog en sån dressyrsadel när det är dags för en ny.. (hoppare)

å vad kul att någon svarade! :p har aldrig ridit i en pfiff förut, men ikväll, då händer det .. ;)

hur mycket betalt skulle ni ta för en begagnad pfiff pilot (allround alltså) som är ganska sliten och även har börjat gå upp lite i sömmen på ett ställe? Är 450€ för mycket? (Motsvarar ca 4500 kr, tror jag.)

Joo, ha äti mat nu redan, aber ich mûss warten på bussin, som gar först kvart före. :p

Jepp. Om en halvtimme nu alltså. Kanske sko bord byt om?

PRKL, nu förstörd du ju denhe tråden, din fjant! :D

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nybörjare på bomlös sadel. Hittade en begagnad från hööks som endast är provad. Padd under och allt såg fint ut. Men så när jag...
Svar
4
· Visningar
535
Utrustning Jag vill gärna veta mer om bomlösa sadlar då jag inte har någon erfarenhet av dessa. Är de skonsammare mot hästen i jämförelse med en...
Svar
2
· Visningar
160
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
444
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka