Pfiff-sadlar

Ante

Trådstartare
Är det någon som har erfarenhet av dessa sadlar? Jag funderar på att köpa en hoppsadel och undrar om de är bra och sköna att rida i?

Jag har ridit lektion ett par ggr i en Pfiff av allround modell, den var den skönaste sadel jag har suttit i :love:

Det låter bra! Tack för att du svarade! Hoppas att någon mer har erfarenhet av Pfiff som de kan dela med sig av.

Sv: Re: Pfiff-sadlar

jag letar också efter en pfiff, vill veta om den passar min häst... är det ngn som vet vad för typ av häst den är gjord för?

Vet inte vad den är gjord för, men vi har en pfiff till vårt rätt breda kbl sto. Köpte en begagnad med x-vid bom för 1000:-, i jättebra skick. Har även sett fler såna begagnade...

har hon kort /lång, rak / svankig, rund / platt rygg?

Liknande trådar

Utrustning Är det någon här som rider i ghost sadel? Jag funderar på att köpa en sådan men har inte suttit i en sådan tidigare. Den bomlösa sadel...
Svar
18
· Visningar
1 084
Utrustning Vilka här har provat Taurs nyare sadlar, alltså de släppta typ senaste 3 åren? Jag provade Gaiter version 1 och sålde den nästan...
Svar
10
· Visningar
746
Utrustning Hej! Jag skall snart åka på sadelutprovning för att prova kemnevall sadlar. Har hört så mycket bra om dessa . Vad tycker ni som har... 2
Svar
27
· Visningar
3 249
Senast: Elise4321
·
Utrustning Hejsan! Jag undrar vad ni som är duktiga på sadlar skulle säga om hur denna ligger och passar på denna rygg? Jag tycker att kurvan på... 2
Svar
22
· Visningar
1 663
Senast: morgaine
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden V