C
Cronis
Någon som vet något om dom?
Erfarenheter?
Vad ligger dom på i pris?
Erfarenheter?
Vad ligger dom på i pris?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Skulle vilja säga tvärt om!Cronis skrev:Då är det med andra ord en dålig sadel.
typiskt.
Denna va 18" och mycket vid bom.
Typiskt att det ska va ett dåligt köp, när man hittar nått i närheten som man tror passar.
Diabolical_Kitten skrev:Tyvärr finns ju bara Pfiff i bom 4 som vidast och den är anpassad efter smäckra hbl.
Om du behöver stora säten men relativt korta sadlar som finns i bredare bomvidder ska du kolla på Stubben och Passier. De är rymliga (jag har stl 46 i byxor och i en Stubben Avalon har jag mer än en handsbredd bakom rumpan och ganska mycket sadel framför mig) och kan fås breda, men det beror ju på hur bred din häst är...
Jag tycker det ser ut som en Prestige Venezia....men svårt att se pga dålig vinkel.Cronis skrev:Dålig bild, men det va en sån här, jag vet inte alls va det är för modell eller nått, men bara att det va en Passier.
http://hem.bredband.net/onkel/6.jpg och ignorera att det ser ut som om jag pissat på mig, för det har jag inte, det är sadeln som färgat av sig![]()
Långnos skrev:kan du inte satsa på en sådan då? Finns gott om begagnade countys i olika prisklasser beroende på hur begagnade de är. Då vet du ju att det är bra kvalitet på sadeln iaf!