Philippe Karls tömkörningsDVD?

Asa_S

Trådstartare
Är den helt omöjlig att få tag på? Trodde att jag sett den på Amazon.com men nu finns den då inte där. Om någon vet hur man får tag i den kan ni väl skicka ett PM, vet inte om det räknas som reklam annars?

Sv: Philippe Karls tömkörningsDVD?

Jag har den! Köpte den på ENE i frankrike när jag var på privat kurs hos Karl. Det är en vhs så det är inte allra bästa kvaliteten.

Sv: Philippe Karls tömkörningsDVD?

om du pratar med den personen som bokar in hans kurser här i sverige så tror jag att du får veta hur du får tag på den.

Vad jag vet så hade hon fått hem filmer.

så med andra ord kolla på hemmsidan. vilken kan du nog lista ut själv, så jag inte gör reklam ;)

Liknande trådar

Ridning Hej! Jag köpte en häst i november. Hon stegrade över första gången jag satt upp, kollade hos veterinär och sadel som var ok. Vi...
Svar
19
· Visningar
2 153
Ridning Har gått två terminer på en ridskola och var inte toppen-nöjd, tyckte b la att man inte fick särskilt mycket instruktioner och...
Svar
3
· Visningar
596
Ridning Hej. Har ett fullblods sto som är föredetta galoppör. Tävlades i 3 år i tidig ålder men sen inte riden på ca 8 år. Köpte henne av... 2
Svar
36
· Visningar
3 087
Senast: Badger
·
Ridning Hej! Lite smått så tänkte jag börja med att berätta att jag har ridit i tre år, där jag började min resa på ett ridgymnasium. (...
Svar
5
· Visningar
875
Senast: Squie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka