Ibland undrar man...
Jag har ett mobilabonnemang som makens företag står för, tidigare stod det på svärfars företag där maken också är/varit lite inblandad.
Idag blev jag uppringd från ett nummer som tillhör Telenor - hann inte svara första ggn så jag kollade upp det och sen ringde de igen.
Från Phonera...
På MITT mobilnummer och sökte maken...
Angående det fasta telefonabonnemanget tillhörande svärfars firma...

Han kom på själv att han kanske skulle ringa till svärfar då
(smart kille!) och frågade mig var han når honom? Pja, du får väl prova och se var han svarar... 
Vad är det för fel på att ringa direkt på det fasta numret det handlar om? Då kanske man kan hamna rätt direkt.
Men framförallt undrar jag ju, som i rubriken - har Telenor och Phonera något samarbete? Nån som vet?
Jag har ett mobilabonnemang som makens företag står för, tidigare stod det på svärfars företag där maken också är/varit lite inblandad.
Idag blev jag uppringd från ett nummer som tillhör Telenor - hann inte svara första ggn så jag kollade upp det och sen ringde de igen.
Från Phonera...
På MITT mobilnummer och sökte maken...
Angående det fasta telefonabonnemanget tillhörande svärfars firma...
Han kom på själv att han kanske skulle ringa till svärfar då
Vad är det för fel på att ringa direkt på det fasta numret det handlar om? Då kanske man kan hamna rätt direkt.
Men framförallt undrar jag ju, som i rubriken - har Telenor och Phonera något samarbete? Nån som vet?