millus Trådstartare 22 Dec 2008 #1 Jag ska mejla julkort i år, men vilken av länkarna i Photobucket ska jag använda mig av så att bilden syns direkt! Jag vill alltså inte att det ska vara en länk i mejlet!
Jag ska mejla julkort i år, men vilken av länkarna i Photobucket ska jag använda mig av så att bilden syns direkt! Jag vill alltså inte att det ska vara en länk i mejlet!
Tjôta 23 Dec 2008 #2 Sv: Photobucket, AKUT!!!! Det är väl bara att testa sig fram? Skicka mail till dig själv så ser du
millus Trådstartare 23 Dec 2008 #3 Sv: Photobucket, AKUT!!!! Ja, jag har gjort det men det är bara länkarna som syns!
MadicDomino 26 Dec 2008 #4 Sv: Photobucket, AKUT!!!! Högerklicka på bilden -> egenskaper -> bildlänken (dem med .jpg i slutet) -> klistra in länken mellan två Img sen skall den vara uppe
Sv: Photobucket, AKUT!!!! Högerklicka på bilden -> egenskaper -> bildlänken (dem med .jpg i slutet) -> klistra in länken mellan två Img sen skall den vara uppe
nilema 26 Dec 2008 #6 Sv: Photobucket, AKUT!!!! Lite sent men annars brukar det funka bra att ha bilden på hårddisken & bifoga i mailet......
Sv: Photobucket, AKUT!!!! Lite sent men annars brukar det funka bra att ha bilden på hårddisken & bifoga i mailet......
meodeo 27 Dec 2008 #7 Sv: Photobucket, AKUT!!!! Beror på vad du har för epostprogram men du kan ju skicka mailet som html.